Servis in vzdrževanje vozila

Pri Fordu smo se obvezali, da namenimo servisiranju in popravilom vašega vozila tolikšno pozornost kot njegovem sestavljanju. Naše visokokvalificirane servisne ekipe zagotavljajo, da vaš Ford ostane v najboljšem stanju in varen za vožnjo, obenem pa zadrži svojo vrednost za nadaljnjo prodajo. Pričakujete lahko vrednost za svoj denar, profesionalne storitve in visokokakovostne dele od strokovnjakov, ki poznajo vaše vozilo do obisti.

  • Vzdrževanje

    Servisiranje vašega Forda

    Obstajajo številni dobri razlogi za to, da izberete pooblaščenega Fordovega serviserja za vaše vozilo.

    Servisni intervali

    Da svojega Forda ohranite v najboljšem stanju in se tako izognete dragim popravilom, ga morate redno servisirati. S tem pa si boste zagotovili tudidodatno brezskrbnost in garancijo, vaše vozilo pa bo ohranilo visokovrednost.


    Servisni intervali za posamezne Fordove modele nastopijo glede na prevožene kilometre oz. pretečeno časovno obdobje, odvisno kateri od pogojev nastopi prej.

    Ka - 20.000 km ali eno leto
    Fiesta - 20.000 km ali eno leto
    Fusion - 20.000 km ali eno leto
    B-MAX - 20.000 km ali eno leto
    Focus - 20.000 km ali eno leto
    C-MAX - 20.000 km ali eno leto
    Kuga - 20.000 km ali eno leto
    Mondeo - 20.000 km ali eno leto
    S-MAX - 20.000 km ali eno leto
    Galaxy - 20.000 km ali eno leto

    Fiesta Van - 20.000 km ali eno leto
    Transit Connect - 20.000 km ali eno leto

    Ranger - 30.000 km ali dve leti
    Transit Custom - 50.000 km ali dve leti
    Tourneo Custom- 50.000 km ali dve leti

    Več informacij o servisiranju vašega Forda dobite pri svojem pooblaščenem serviserju z vozili Ford.

    Redno vzdrževanje

    Fordov visokokakovostni servis pomeni:
    - Mirnost / Brezskrbnost
    - Veljavna garancijska upravičenost
    - Ohranjanje vrednosti vozila ob nadaljnji prodaji



    Pričakujete lahko:
    - Visoko konkurenčne izdelke in servisne ponudbe
    - Hiter in ustrezen termin
    - Točno ceno za dogovorjeno delo
    - Ustrezen čas, v katerem prevzamete vaš avtomobil
    - Podrobno pojasnilo računa in opravljenega dela

    Servisno aktivna pomoč na cesti

    Če ste svojega Forda v garancijskem roku redno servisirali pri pooblaščenem serviserju vozil Ford, ste kjerkoli v Evropi upravičeni do brezplačne pomoči na cesti.



    Servisiranje - pogosto zastavljena vprašanja

    Če imate vprašanja o servisu, boste verjetno našli odgovor v rubriki: Pogosto zastavljena vprašanja.

    Preberite več..

  • Ostale storitve

    Preverjanje klimatske naprave

    Tri leta brez rednega vzdrževanja klimatske naprave lahko pomeni, da se je nivo hladilne tekočine znižal pod 1/3 zahtevanega nivoja. To lahko povzroči resne okvare celotnega sistema klimatske naprave, kar nima za posledico le neudobnih poletnih potovanj, ampak lahko pripelje tudi do dragih popravil. Da zagotovite učinkovito delovanje hlajenja, enkrat letno opravite profesionalni pregled klimatskega sistema.

    Naš pregled klimatske naprave vključuje:

    • Pregled funkcionalnih elementov
    • Preprečevanje možnih napak klimatskega sistema
    • Preizkus delovanja hlajenja

    Zamenjava olja in filtra

    Motorno olje maže, hladi, izolira in čisti motor. Da zagotovite optimalno delovanje motorja, morate menjavati olje in oljni filter enkrat letno. Staro motorno olje ali zamašen in umazan filter lahko povzročita, da motor odpove, obenem pa porabi tudi več goriva.



    Metlice brisalcev

    Ne dopustite, da poškodovani brisalci vplivajo na vidljivost in povzročijo nesrečo. Preizkušamo jih redno, da zagotovimo, da imate čista, varna vetrobranska stekla, ki omogočajo nemoten pogled na cesto pred vami.

    Ozon, onesnaževalci zraka, olje, sončna svetloba in umazanija skupaj oslabijo in zmanjšajo delovanje metlic brisalcev, kar otežuje nemoten pogled. Izpostavljenost sončni svetlobi in ozonu povzročata, da se metlice brisalcev obrabijo celo, če jih ne uporabljate pogosto. Poškodovane metlice vplivajo na vidljivost, zato imajo vse metlice brisalcev oznako obrabe, ki vam pove, kdaj morate zamenjati metlice. Nadomestne metlice za vse naše modele boste dobili pri vašem Fordovem serviserju, vključno z našimi sodobnimi ploskimi metlicami z nizkim profilom za povečan odpor proti vetru pri veliki hitrosti.


  • Popravilo vozila

    Popravilo vozila

    - Vsi tehniki pooblaščenih Fordovih servisov, so usposobljeni pri Fordu.
    - Na voljo so originalni Fordovi deli (druga možnost: uporabljajo se originalni Fordovi deli ali deli, ki ustrezajo kakovosti izvornih delov s Fordovo blagovno znamko – česar pa ne priporočamo)
    - Zamenjali bodo samo dele, ki jih je potrebno zamenjati.
    - Kontrola kakovosti Fordovih serviserjev zagotavlja odlične rezultate.

    - Vsa popravila imajo garancijo, kar vam bodo z zadovoljstvom pojasnili.
    - Ponujamo pravilne servisne rešitve za vozila vseh starosti.


    Mehanska popravila

    Strokovnjaki pri vašem lokalnem pooblaščenem Fordovem serviserju so usposobljeni pri Fordu, kar zagotavlja Fordovo kakovostno servisiranje in popravila. Za lastnike starejših vozil Fordov servis skrbi za privlačne ponudbe v povezavi s pregledi s preventivnim vzdrževanjem po sprejemljivih cenah.

    Popravilo v primeru nezgode

    Pooblaščene Fordove avtokleparske delavnice so mreža specialistov za popravila karoserije z znanjem, tehnologijo in izkušnjami, ko je potrebno popraviti vaš avtomobil do njegovega prvotnega stanja.



    Popravilo udrtin brez lakiranja

    Uporabljamo posebne čepe, da izvlečemo udrtine iz karoserijske površine in jih vrnemo v njihovo prvotno stanje, ne da bi jih bilo potrebno ponovno lakirati. Ta metoda je primerna za majhne udrtine, kjer lakirana površina ni bila poškodovana, kot na primer tiste, ki jih povzročijo vrata drugih avtomobilov, nakupovalni vozički ali celo nevihte s točo.

    Popravila za starejša vozila po ugodnih cenah

    Ko se vaše vozilo postara, bo morda potrebovalo več popravil, še posebej za vzdrževanje njegove vrednosti za nadaljnjo prodajo. Z nadomestnimi deli, servisi in popravili po sprejemljivih cenah, ne glede na starost vašega Forda, zagotavljamo ugodne storitve za vzdrževanje starejših vozil.


    Prosimo, da pokličete lokalnega pooblaščenega Fordovega serviserja za nadaljnje podrobnosti o ponudbi delov za Ford.

  • Pnevmatike in kolesa

    Da bi vašega Forda obuli v karseda zmogljive pnevmatike, ki zadoščajo našim visokim standardom varnosti in kakovosti, sodelujemo z vodilnimi izdelovalci pnevmatik na svetu.

    Pnevmatike so edini stik vozila z vozno površino – vsaka pnevmatika se dotika dela ceste, velikega približno za vašo dlan. Zato je zelo pomembno, da ima vozilo ustrezne pnevmatik.


    Fordovi trgovci in pooblaščeni serviserji podajo Fordovo izvedensko mnenje

    Ko kupujete pnevmatike, obstajajo številne prednosti za izbiro Fordovega trgovca ali pooblaščenega serviserja:

    - Zanesljive pnevmatike priznanih izdelovalcev po dostopnih cenah.
    - Izvedensko mnenje vašega svetovalca pri Fordovem servisu zagotavlja pravilno izbiro pnevmatik za vas in vašega Forda.
    - Natančen pregled zavor, amortizerjev in pnevmatik zagotavlja največjo varnost in najboljše zmogljivosti.
    - Medtem, ko čakate, lahko izkoristite našo ponudbo za optično uravnavanje koloteka ter centriranje pnevmatik.

    5 dobrih razlogov za profesionalni preizkus pnevmatik

    Tveganje plačila denarne kazni
    Pnevmatike morajo izpolnjevati zakoniti minimum [1,6 mm] globine profila, da se izognete tveganju plačila denarne kazni. Minimalno varnostno priporočilo za poletne pnevmatike je 3 mm in 4 mm za zimske pnevmatike.


    Akvaplaning
    Na mokrih cestah lahko obrabljene pnevmatike povzročijo drsenje avtomobila in ga zato težko upravljate.

    Daljše zavorne poti
    Obrabljene pnevmatike lahko pomenijo, da boste potrebovali do 70 % daljšo zavorno pot, da se vozilo na mokri cesti ustavi.

    TABELA:
    8 mm globine profila = 43 m zavorne poti
    3 mm globine profila = 53 m zavorne poti
    Manj kot 1,6 mm globine profila = 73 m zavorne poti

    (Od hitrosti 80 km do 0 km)

    Slabo vodenje vozila
    Obrabljene pnevmatike vplivajo na vodenje vozila in povzročijo nepredvidljivo manevriranje.

    Povečana poraba goriva
    Če je v pnevmatikah premalo zraka, boste porabili več goriva.
    Polnjenje pnevmatik za 0,1 do 0,3 bara čez priporočeno vrednost pomaga zmanjšati upor ceste. Nikoli ne prekoračite največjega priporočenega tlaka za vožnjo s polno obremenitvijo!

    VRSTE PNEVMATIK

    Izbira pnevmatik bo vplivala na zmogljivost in varnost vašega vozila. Svetujemo vam, da se posvetujete z vašim Fordovim trgovcem ali serviserjem ter preverite priročnik za uporabo, da ugotovite, katere pnevmatike ustrezajo vašemu Fordu.

    Zimske pnevmatike

    Zaradi materiala, iz katerega so izdelane pnevmatike, priporočamo uporabo zimskih pnevmatik, ko se zunanja temperatura spusti pod 7 stopinj Celzija. Zakonsko določilo predpisuje uporabo zimskih pnevmatik od 15.11. - 15.03.

    Pnevmatike M+S ('mud and snow', v blatu in snegu):

    Simbol M+S označuje pnevmatike, ki so bile posebej zasnovane za vožnjo v blatu in snegu.
    Vse pnevmatike M+S imajo še posebej grob profil.
    M+S ne označuje posebnih zimskih zmogljivosti, razen če imajo pnevmatike na bočnici dodaten simbol snežinke.

    Pnevmatike za vse letne čase:

    To so pnevmatike, ki jih lahko uporabljate skozi vse leto in so označene s simboli kot so sonce, dežna kaplja ali list na bočnici.
    Vendar preizkus pokaže, da pnevmatike za vse letne čase ne zadostijo posebnim zmogljivostim zimskih in poletnih pnevmatik.

  • Nasveti za varno vožnjo

    NASVETI ZA VARNOST

    Veliko stvari lahko naredite, da ohranite pnevmatike v najboljšem stanju in kar najbolj varne.


    Nasveti:

    Prenizek ali previsok tlak v pnevmatikah zmanjša stik s cesto, kar je lahko nevarno. Pnevmatike se bodo hitreje obrabile, tako znotraj kot zunaj, in porabili boste več goriva. Da ugotovite predpisano vrednost tlaka v pnevmatikah, poglejte v uporabniški priročnik. Če niste prepričani, vprašajte v Fordovem servisu.

    Tlak v pnevmatikah preverjajte vsaka dva tedna. Tlak v pnevmatikah morate meriti pri hladnih pnevmatikah. Meritve po dolgih potovanjih pri veliki hitrosti niso natančne.

    Vedno trdno privijte kapice ventilov in takoj nadomestite izgubljene kapice, sicer bodo ventili začeli puščati. Prav tako morate redno preverjati brezhibnost gumijastih ventilov in ležišč ventilov.

    Pnevmatiko nadomestnega kolesa napolnite za 0,1 to 0,3 bara več kot vozne pnevmatike. Najvišje vrednosti tlaka v pnevmatikah za vožnjo s polno obremenitvijo ne smete nikoli preseči!

    Globina profila:

    Obrabljeni indikatorji na utorih profila bodo pokazali, ali je profil pnevmatike dosegel zakonski minimum 1,6 mm.
    Poletne pnevmatike je treba zamenjati, kadar je profil manjši od 3 mm.
    Če je profil na zimskih pnevmatikah manjši kot 4 mm, lahko izgubijo oprijem na cesti, kadar vozite po snegu.

    Starost pnevmatik:

    Starost vaših pnevmatik je zaznamovana na bočnici. Gre za kodiran datum proizvodnje – na primer pri "0702", "07" pomeni sedmi teden in "02" označuje leto 2002. Do 31. decembra 1999, se "<" pojavi po tretji številki, npr. "8<" za leto izdelave 1998. Če najdete tako staro pnevmatiko, jo nemudoma zamenjajte! Pnevmatike, starejše od šestih let, je treba nujno zamenjati, kar velja tudi za pnevmatiko nadomestnega kolesa.

    Shranjevanje pnevmatik:

    Zelo pomembno je, da poskrbite za neuporabljene pnevmatike. Nepravilno shranjevanje lahko bistveno skrajša njihovo življenjsko dobo. O pravilnem shranjevanju pnevmatik povprašajte na vašem servisu.

    Poškodbe pnevmatik:

    Sodobne pnevmatike so visokotehnološki izdelek in zato izjemno prožne. Vendar se lahko ob neprimerni uporabi poškodujejo – na primer, če zapeljete čez robnik. To lahko povzroči izpust zraka ali rjavenje jermena pnevmatike. Lahko pride do luščenja profila, kar je zelo nevarno, posebej pri vožnji z veliko hitrostjo. Če pride do kakršnih koli težav ali poškodb, vozilo takoj odpeljite do Fordovega pooblaščenega serviserja.

    OB KOLESU


    Varnostni trikotnik

    Amortizerji, zavore in pnevmatike vozila tvorijo medsebojno povezan "trikotnik varnosti", ki zagotavlja varnost pri vožnji. Toda če eden izmed elementov ne deluje pravilno, vaš trikotnik varnosti postane opozorilni trikotnik, ki ga ne smete prezreti. Preden povsem zadovoljni sedete za volan, preverite naslednje točke.

    Udarci, sunki in obraba
    Amortizerji so absolutno pomembni za:
    Daljše zavorne razdalje, sunki sprednjega dela vozila pri močnem zaviranju, "poplesavanje" pri zavijanju in neenakomerna obraba pnevmatik. Do 50 % obrabljeni amortizerji lahko povečajo zavorno razdaljo pri 50 kilometrih na uro za polovico dolžine vozila. V teh pogojih ABS in ESP ne bosta delovala pravilno.

    Znaki obrabe zavor
    Zavore se postopoma obrabijo. Nekatere znake obrabe lahko pričakujte:
    Zavore so mehke, kolesa so blokirana hitreje kot običajno, pedal je potrebno močneje pritisniti navzdol kot običajno, da zavore delujejo, zavore so glasne, ko jih uporabite, nivo zavorne tekočine v rezervoarju pade.

    Nasveti za varnost pnevmatik
    Veliko stvari lahko naredite, da ohranite pnevmatike v najboljšem stanju in kar najbolj varne.

    NASVETI ZA VOŽNJO

    Nekaj praktičnih nasvetov, ki vam pomagajo zaščititi pnevmatike.

    Hitrost

    Vožnja pri prevelikih hitrostih poleti lahko poškoduje pnevmatike, povzroči povečano trenje, odrgnine in lahko vodi celo do razpoka pnevmatike. Upoštevajte nekaj preprostih pravil, kot je izogibanje prehitri vožnji, kadar je avtomobil zelo natovorjen. Na primer ko greste na počitnice z veliko prtljage na strehi ali ob zelo vročih dnevih, ne vozite hitreje, kot je priporočena hitrost za vaše pnevmatike.

    Obremenitev pnevmatik

    Preobremenitev slabo vpliva na zmogljivost avtomobila. Previsoko naložen strešni prtljažnik je bolj izpostavljen bočnemu vetru in lahko dodatno obremeni zavore. Če je vaš avtomobil prenatovorjen, bodo glavno breme tovora nosile pnevmatike. Težo posameznega kosa je težko oceniti, zato pred natovarjanjem na prtljažnik stehtajte tovor in upoštevajte tudi maso strešnega prtljažnika.

    Parkiranje

    Robnik je sovražnik vaših pnevmatik številka 1! Udarec v robnik poškoduje strukturo pnevmatik in lahko povzroči obrabo profila ali celo razpok pnevmatike.
    Pri parkiranju je bolje enkrat ali dvakrat popraviti položaj, kot s pnevmatikami drsati ob robnik.
    Če morate peljati čez robnik ali železniške pragove, vozite zelo počasi in pod pravilnim kotom.


Bookmark & Share